zondag 2 november 2014

Dag 1 van "Flap-week" : de 3TAB

De 3tab is niet echt de makkelijkste flap, maar met de juiste instructie en begeleiding is het een fluitje van een cent ;-) 




Waarvoor kan je deze flap gebruiken?
De lln kunnen het gebruiken als boekje om belangrijke dingen in te noteren: formules, spellingsregels,...Dit hebben ze dan altijd op zak.

Ik gebruik het vaak voor stappenplannen tijdens de lessen wiskunde of W.O..

......


Wat heb je nodig? Hoe begin je eraan? 
Hieronder kan je mijn stappenplan terugvinden.. 





Hier kan je de link terugvinden naar mijn stappenplan via mijn dropbox: https://www.dropbox.com/s/6fehwjcfv6v9knm/Flappen%20stappenplan%201%20De%203tab.pdf?dl=0


Ik heb voor het eerst een filmpje gemaakt waar ik stap voor stap demonstreer hoe je deze flap kan maken. Ga gerust eens een kijkje nemen en abonneer je gerust op mijn kanaal, zo blijf je ook van alles op de hoogte!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten