zondag 2 november 2014

Week van de flappen!

Het is weer eventjes geleden dat ik nog iets gepost heb op mijn blog :-). Sorry, het waren drukke weken! 
In een van mijn vorige berichten had ik het al eens over 'de flappen' die ik regelmatig gebruik in mijn klas.
Ik heb toen ook duidelijke en overzichtelijke stappenplannen in het Nederlands beloofd, want diegene die ik tegenkom op internet zijn altijd in het Engels.
Duuuuuuus... Ga ik vanaf morgen elke dag een nieuw stappenplan posten met de nodige afbeeldingen en desnoods met het nodige filmmateriaal :-).

Ik wil jullie via deze weg ook nog eens bedanken voor de motiverende reacties, berichtjes, mailtjes,.. Dat doet altijd veel plezier! 

Hieronder nog wat foto's van de flappen die mijn leerlingen gemaakt hebben over hun boeken. 
Veel plezier!





Hierboven kunnen jullie een voorbeeld zien van de faceboek-fiches die een van mijn leerlingen gebruikt heeft bij haar boekenronde van Harry Potter :-).













Geen opmerkingen:

Een reactie posten