zaterdag 13 september 2014

Facebook - stempels

Ondanks hun leeftijd (11-13 jaar) zijn mijn leerlingen nog altijd verzot op beloningsstempels of stickers :-).
Ik gebruik ze dus dagelijks in hun werkboeken of op weekbladen.
Ze zijn gelukkig niet te kieskeurig dus ze zijn nog heel enthousiast als ik een zonnetje of een smiley stempel ;-).
Vrijdag zag ik een leuk paar stempels in de action die perfect zijn voor mijn leerlingen!
Het zijn Facebook stempels, deze sluiten ook nog eens perfect aan bij hun leefwereld.
En het beste nieuws... Ze kosten maar 1,99€! 

 



 
Hieronder een kleine test! Je moet er wel goed op doordrukken maar dat vind ik niet erg. 


Ik ben niet echt van plan om de 'dislike' te gebruiken in hun werkboeken want dat zou nogal demotiverend kunnen werken. Maar ik denk wel dat ik het ga gebruiken op post its om op hun bank te plakken als deze weer een grote rommel is ;-).

Andere ideetjes zijn altijd welkom! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten