zondag 7 september 2014

Ready Freddy! Kleine rondleiding op 1 september


Op bovenstaande foto de info-hoek met mijn informatieve boeken en computers. Tussen mijn info-hoek en mijn leeshoek heb ik een soort scheidingswand gemaakt met expedit kastjes van bij IKEA. Mijn leeshoek heb ik volledig ingericht met zetels en een klein tv'tje met dvd-spelers enz..
Om ons helemaal af te zonderen in de leeshoek heb ik gekozen voor een party-tent! Ik heb hier zo,lang over liggen piekeren, heb vanalles geprobeerd en toen schoot het mij ineens te binnen! Een partytent is echt zo makkelijk! De balustrades in de tent kan je gebruiken om gordijntjes enzo aan te hangen.. Helemaal boven in de tent hang ik lampionnen om het een beetje gezellig te maken. 
Kerstlichtjes in de tent hangen is ook altijd leuk en kan je gerust het hele jaar laten hangen. Als ik de klas dan verduister is het echt wegdromen in onze leestent.. 

De leesboeken in de leeshoek en de infohoek heb ik voornamelijk van op rommelmarkten, of van bij de kringloopwinkel! Heel veel boeken die nog prima in orde zijn en maar 1euro ofzo koste, soms zelfs nog minder! 



Twee schooljaren geleden heb ik besloten om voor vier kleuren te kiezen in mijn klas.. Ik hou van een kleurrijke klas maar niet zo van een kakafonie :-) Groen, roos, blauw en paars zijn mijn vier kleuren geworden. Twee jaar geleden heb ik samen met de kinderen alle meubels geverfd. De kinderen vonden het super en het was op 4uurtjes allemaal gefikst! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten