zondag 7 september 2014

Leerkrachten organisator


Hierboven al een kleine sneek-peak van mijn map. De bedoeling van deze map is dat er alle belangrijke dingen inzitten die ik dagelijks nodig heb; lessen uit de handleidingen, weekbladen, kopieerbladen, themabundels, fiches, planbord, woordkaarten, memory-stick, werkboeken, weekplanningen, evaluaties en observaties,... Enz :-) nen hele boterham dus :-).

Ik wil dan ook nog dat het deftig, mooi en gestructureerd is :-)
Ik heb bovenstaande map gekocht in de Makro. Het is een map waar je zelf een persoonlijke twist aan kan geven. Je hebt verschillende formaten, deze is eentje van ongeveer 7,5cm dik. Ik denk dat ze ongeveer 6-7euro heeft gekost.
Ook de rug van de map kan je personaliseren (zie hieronder).


Ik heb gekozen voor een redelijk simpel patroon. Dit heb ik maanden geleden gekocht bij Hema. Het zat in een pak met nog andere soorten patronen. Ik ga dit ook gebruiken voor de binnenkant van mijn map (tabbladen, voorbladen enz).



Aan de binnenkant van de map is er ook een soort van hoes voorzien om allerlei dingen in op te bergen. Ook heel handig voor post it's, cd-roms, cd's,... 


Om schriften, toetsen, woordkaarten en andere materialen op te bergen heb ik gekozen voor speciale insteekhoesjes die je kan afsluiten. Op die manier blijft alles goed op zijn plaats en kan ik niets verliezen.




De rest volgt snel!! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten